Kasutades erinevat tüüpi pealtrükke on popup müügitelk või päikesevari ideaalne võimalus oma ettevõttet või tooteid silmapüüdvalt ja kvaliteetselt reklaamida.
Levinumad pealetrüki tüübid on kuumpresstrükk ja digitaalne trükk.
Kuumpresstrüki puhul lõigatakse kujutis välja spetsiaalsest trükikilest ja kasutades kuuma pressi kantakse kanga pinnale. Selline meetod võimaldab katetele suhteliselt odavalt trükkida logosid ja nimesid kuid piiranguks on trükitud kujutise suurus, mis ei saa ületada 1x1m. Lisaks on raskendatud selliste katete hilisem pesu, sest pealekleebitud kujutised võivad pesus osaliselt lahti tulla.
Digitrüki puhul trükitakse neljavärviprinteriga kujutis otse kanga pinnale ning trükitud ala suurus on piiratud ainult telgi või varju kangaste suurusega. Sisuliselt võimaldab selline meetod trükkida kanga pinnale ükskõik kui suuri ja ükskõik millise sisuga kujutisi. Ka on sellise meetodi eeliseks võimalus katteid hiljemalt pesta. Ainukeseks miinuseks on seda tüüpi trükimeetodi hind, mis on väikese kujutise puhul mõnevõrra suurem kui kuumpresstrükil.
Kogemuslikult võib väita, et alates 8 m2 trükitud pinnast tasub eelistada digitaalset trükki, mis pakub rohkem võimalusi, on ajas kestvam ja ka soodsam.